Monday, April 4, 2011

Sampai Hati


Ada orang dengan sampai hatinya telah menolak kerjanya
pada aku. Maka aku terpaksa melakukan kerjanya
walaupun jelas dan terang bukan aku yang kena
pergi. Sedih dan kecewa. Kerana pada saat-saat
terakhir hidup aku amat kelam kabut dibuatnya.
Tempat tuh dahlah tak tahu kat mane, dengan
aku takde baju sebab rumah dah seminggu takde
air. Kene pulak basuh baju dengan mengangkut
air dari luar rumah ke dalam.

Sedih kerana mungkin ini nasib aku tak bersuami.
Klau tak bersuami nih memanglah orang buli.
Semua kerja nak tolak pada kite. Cakap kite
memang tak laku. Tapi bukannya aku memilih
tapi sememangnya jodoh masih belum sampai.
Orang lelaki pun tak pandang aku nih, tiada rupa 
atau harta. Selama ini aku tertipu. Orang kata
manusia dinilai dari segi budi bahasa dan sahsiah.
ALL FRICKIN LIES. It's all beauty and wealth.

Sorryla kalau terperanjat bace post nih. Sememangnye
aku tengah penat dan tension. Aku nih bagaikan bola
boleh ditendang ke sana sini.

Kepada orang yang buat aku rase macamni, tahniah
lah kerana anda telah berjaya membuat aku sedih 
dan miserable. Walaupun aku tak penting di mata 
anda, dan mungkin aku nih nampak tak sibuk,
takpelah. Tapi aku dah semakin jauh. Janganlah
berharap pada kemanisan wajah aku nanti. Sungai
yang keruh tak boleh dibersihkan sebab sungai 
tuh sendiri tak mahu.

when you give shit to people, people give u shit in return
karma peeps

ok gtg sbb nak angkut air dari luar ke dalam rumah.
FML